Първоначално публикувано от BatVas
Покажи съобщение
Първоначално публикувано от zlia
Покажи съобщение
Казвам го като човек практик и като човек купувал си КОЛА от Италия и КОЛИ от Германия.
Ще ти кажа още, че същия този търговец на коли на който ти си се доверил поради простия факт, че пазарува минимум по 40-50 автомобила наведнъж от въпросния Италиански търговец изобщо не си прави труда да оглежда колите пак поради простия факт, че за да направи това обстойно ще му трябват минимум 1-2 дена да не кажа и повече,а никой български автоджамбаз неможе да си позволи това,защото всяка минута е = на 1 левче в касичката.Когато,обаче пристигне автовоза в БГ и почне големото чукане, рязане, боядисване,изпъване,нагласяне,връщане на километражи, бърникане из софтуера на колата, зануляване на грешки,на еърбеци и т.н и т.н колеги!
Да не говорим,че те даже и по 5 мин. на кола не отделят бе приятелю!
Те просто пазаруват на едро и ънблок за да има по голяма отстъпчица раишли щот всички знаем,че интереса клати феса и на него джамбаза изобщо не му дреме ти запазена кола ли искаш, каруца ли искаш или просто магарета...
Познавам много автоджамбази,познавам много добре Българския автопазар и типичния си ни Български манталитет.....
И както каза по горе колегата Гарвански това в БГ не е пазар на коли това е АЛЪЖ-ВЕРИЖ колеги,това е ЕДНО ГОЛЯМО МАМЕНЕ!
Защо ще попитате,ами отговора мисля,че повечето от Вас го знаят, но аз все пак да се изкажа,защото в БГ се вкарват коли предимно от автоморгите в Италия щот са безпари апък носят най-голяма печалба,а също и блъскани коли, обръщани на таван, с челни удари,горели и т.н и т.н....
Един пример колеги:
Преди време си търсех кола и привечер на 1 от най-големите автосалони в Пловдив пристига автовоз с околи 20-на колици и кво да видя...



Грозна гледка колеги Ви казвам грозна гледка....
Повечето бяха яко премазани, блъскани, със зверски удъри, а 1 астра тип полицейската имаше толкоз як челен удър, така здраво беше изпердашена, че предницата и просто я нямаше, а двигателя приличаше на смачкана консервена кутия бе колеги....
Приближавам се да поогледам по-добре и кво да чуя автоджамбазите си говорят като я свалят от автовоза: Супер братле зехме я за без пари, а така ще я изпънем,че няма да се разбере че е блъскана и последва яко тип Гаргамеслко кикотене.
Е тука вече си викам на акала да бе да няма да разбере наивния лаик дето е от село или каквито са наивни лаици 60-70% от купувачите на коли в БГ.
Айде кажете ми колеги това на какво прилича?!?
Колега Злия, за какво да влизат колегите в немското мобиле не разбрах само???
За да видят, че обявите са супер разнообразни и на мноооого по изгодни цени от БГ ли КОЛЕГА!!!Или да видят това,което съм написал по горе ам?
Сега да ми изкаваш предположения колко струвал самолетния билет,хотела и сандвичите...земи просто се върни отново на моя пост по горе и прочети какви са ми били разходите по докарването на моята 147-ца от Германия и какво съм платил в КАТ КОЛЕГА!
Съвсем кратко и точно съм ти ги описал колко струва всички!
Само за сравнение по твоите сметки докарването от ДЕ излиза 550 EUR, а да не споменавам,че мой много добър приятел си докара Пасата с всички разходи по това си начинание на стойност точно 450 евра КОЛЕГА!!!
Е явно сумата по докарването може да падне даже под 500 евра а КОЛЕГААА!!!
Така както един друг приятел си е закупил и сменил всички консумативи по 147-цата 1.9 JTD за 650 лв. на мен самия ей така отново за статистиката това същото удоволствие ми излезна 460 лв. КОЛЕГА!
Ще ти кажа отново и защо у нас хората се пазарят и искат свалят мин. по илядо лева, защото знаят, че българския автоджамбаз, ако няма поне минимум 3000 лв. печалба от 1 автомобил КОЛЕГА то той изобщо не се захваща с това бе КОЛЕГА!
Но ти като човек от бранша мисля,че най-добре знаеш това нали КОЛЕГА

Никой не е казвал, че в Германия автопазара е РАЙ колега, защото както във всяко стадо има черни овце така и там има от въпросните мамещи автоджамбази.
Това пък ти изказване за пазара в Германия от преди 15 год. го отдавам на желанието ти все пак да си запълнеш с некаф матриал коментара.
Comment